Donanım

Red Dead Redemption 2 PC Performansı Araştırıldı #donanimhaber

Red Dead Redemption 2'nin bilgisayar lansmanı, yalnız motordan daha çok. Red Dead Redemption 2'nin bilgisayar lansmanı, oyunun bir yıldan uzun bir müddet önce Xbox ve Playstation'da başlatılmasından bu yana minimum ayda bir kere sızdı ve geçen hafta nihayetinde yeni Rockstar oyun başlatıcısı ve Epic oyun mağazasının büyük beklentisiyle özgür bırakıldı. . Bunlardan hiçbiri oldukca yumuşak olduğunda, en azını söylemek için. RDR2, Rockstar Advanced Graphics Engine yahut RAGE'nin son olarak yinelemesini kullanıyor ve DX11'i tercih ettiğiniz API için Vulkan yahut DX12 içinde seçim yapabilmek lehine çevirdi. Dışarıda oyunun başlamasını bile engellemiş olan sorunları olan yeterince insan var ve başlatmak için başlatabilecekler yalnız grafiksel bir bayram değil, Crysis'e geri getirme kabiliyeti ile sertleşen Dizlerinin en kuvvetli sistemleri bile. Bu, ara sıra gerçekleştirilen çarpışmalar sebebiyle çok uzun süredir yaptığım en sinir bozucu ve vakit alan performans analizlerinden bir tanesiydi, basitçe çözünürlüğü değiştirdikten sonrasında ve her benchmark emek vermesi ile devamlı tekrar başlatılıyor. Yayımlanma zamanında, hala% 100 tamamlanmadım ve gelecek günlerde noksan bölümleri güncelleyeceğim.

Kontrol Metodolojisi

Her neyse ki Red Dead Redemption 2, tipik oyun tarzını çok temsil eden yerleşik bir benchmark hizmetine sahipti ve bunu performansımızı ölçmek için kullandık. Göstergenin son bölümünü 128 saniyelik bir tipik oyun periyodunu oluşturduk ve oyunun bizlere sunmuş olduğu sayıya güvenmek yerine netice ölçümlerimizi çıkarmak için Frameview kullandık.

İlgili Kırmızı Ölü Redemption 2 PC Yeni Mod, Değişik Karakterler Olarak Oynamaya, Dost NPC'lerinin Yumurtlanmasına ve Daha Fazlasını Oluşturma

Kontrol için kullanılan ayarlara ulaşınca, kendi 'ön ayarımızı' oluşturmamız icap etti. Oyunda evvel ayarlanmış bir kaydırıcı var, sadece 20 durak ayarı var ve o anda hangi grafik kartını kullandığınıza bağlı olarak değişiyordu. Bundan dolayı, RX 570 olan bir birey sözgelişi RTX 2080Ti olan birinden oldukca değişik ayar kombinasyonuna haiz olacaktır. Monitör görüntüsünde aşağıdaki ayarları kullandık sadece oyun için 'Yüksek' ayar yapılandırmasını gösteriyorlar.

3 çalışmanın neticelerini aldığımızda, bir ilk brülör çalışmasını yükleme amacıyla attıktan sonrasında, yaklaşık kare hızlarının yanı sıra emek vermeden elde edilmiş yüzde yüzdelik neticeleri aldık. Performans ölçümlerimizi saniyede yaklaşık kareler olarak rapor ediyoruz ve% 1 ve% 0,1 raporlamadan uzaklaştık ve şimdi yüzde 99'u kullanıyoruz. Yüzde yüzdüğünün ne olduğu için güvenli olmayanlar için, temsil etme, 100'den yalnız 1 karenin bu kare hızından daha yavaş olduğu gösterilerek kolayca açıklanabilir. Başka bir deyişle, çerçevelerin% 99'u en azından bu kare hızına ulaşacaktır.

Tecrübe etme sistemi

BileşenlerZ370
İşlemciIntel Core i9-9900k @ 5GHz
Bellek16GB G. Kabiliyet Trident Z DDR4 3200
AnakartEVGA Z370 Derslik K
DepolamaKingston KC2000 1 TB NVMe SSD
PSUSoğutucu Master V1200 Platinum
Windows SürümüSon olarak emniyet yamaları ile 1903

Kontrol Edilen Grafik Kartları

GPUMimariÇekirdek sayısıSaat hızıBellek kapasitesiHafıza hızı
NVIDIA RTX 2080ti FETuring43521350/163511GB GDDR614Gbps
NVIDIA RTX 2080 SÜPER FETuring30721650/18158GB GDDR615.5Gbps
NVIDIA RTX 2070 SÜPER FETuring25601605/17708GB GDDR614Gbps
NVIDIA RTX 2060 SÜPERTuring21761470/16508GB GDDR614Gbps
NVIDIA RTX 2060 FETuring19041365/1686GB GDDR614Gbps
ZOTAC Oyun GTX 1660Turing14081530/17856GB GDDR58Gbps
NVIDIA GTX 1080 FEpaskal25601607/17338GB GDDR5X10Gbps
NVIDIA GTX 1070 FEpaskal19201506/16838GB GDDR58Gbps
NVIDIA GTX 1060 FE 6GBpaskal12801506/17086GB GDDR58Gbps
AMD Radeon RX 5700XTNavi25601605/1755/19058GB GDDR614Gbps
AMD Radeon RX 5700Navi23041465/1625/17258GB GDDR614Gbps
AMD RX Vega 64Vega 1040961247/15468GB HBM2945Mbps
AMD RX Vega 56Vega 1035841156/14718GB HBM2800Mbs
MSI RX 580 Zırh 8GBPolaris 20230413668GB GDDR58Gbps
Safir Nitro + RX 570 4GBPolaris 20204813404GB GDDR57Gbps

Kullanılan Sürücüler

Sürücüler
Radeon Ayarları19.11.1
GeForce441,12

Ayarlar Ölçeklendirme

Tipik olarak bu bölüm için, oyun ön ayarlarına dayanarak kontrol yapardık, sadece bu kısımda reel etiketli ön ayarlara haiz olmadan kendimiz yapmak zorunda kaldık. Başlarda Nitelik ön ayar kaydırıcısında muayyen bir adım atmaya çalıştık, sadece öyleyse ayarların kartlara bakılırsa değişik olduğundan bunu yapmanın oldukca iyi bir yol olmadığını ayrım ettik. Oyunun, grafik kartınızın VRAM hususi durumunu kırması niteliğinde ayarların uygulanmasını engelleyeceğini ve bundan dolayı RX 570 1080p ayarlarının ölçeklendirilmesinde sonuçlardan birinde 0 göreceğinizi belirledik. Her bir ayar seviyesinin uzun ve kısa olması, bütün değerleri bu başlığa değiştirerek elde edildi; 'düşük' bir seçenek kapalı değildi ve bir kaydırıcı var ise, alakalı seviyeye ayarlandı. Bu oyunda bu kontrol için elde edebileceğim en iyi metot buydu.

Oyun oynadıktan sonrasında, dokular dışındaki Yüksek-Orta ayarların bir kombinasyonu ile oyun çok iyi görünecek ve iyi performans gösterecektir, bundan dolayı grafik kartlarınızı hedeflenen çözünürlükte tutmak için başkalarını arttırmak ve kolaylaştırmak için tercih ettiğinizleri seçin. Bu, ne olursa olsun ilk seferinde kaçırdıklarınızı görmek için yükseltme yaptığınızda gelecekte geri geleceğiniz bir oyun olacak.

İlgili Red Dead Redemption 2 PC Düzeltme Eki 1.14 Çökme Sorunları için Düzeltmeler getiriyor

GeForce RTX 2080Ti kullanılarak 4K ayar ölçeklendirmesi yapılmış oldu.

1080p ayarlarının ölçeklendirilmesi, 4K ayarlarının ölçeklendirilmesinin, 1080p'de RX 570 ile değiştirildiğinin aynısıdır.

Intel Core Ölçeklendirme Performansı

Bu kontrol, oyunun kaç adet çekirdek ve iplik kullanabileceğini ve kullanacağını söylemeyecek olsa da, mevcut çekirdek ve iş parçacıklarında ilerlerken oyunun iyi mi bir performans gösterdiğini gösterir. Bunlar, CPU’yu RTX 2080 Ti Founders Edition ile eşleştirirken, sonuçların geri kalanını kontrol ettiğimiz 1080p ayarlarında kontrol edildi. Bu, Intel CPU'larda sundukları önbellek farkını göz önüne almazken, sundukları yığında ilerlerken bizlere oyunun iyi mi daha çok çekirdek ve iş parçacığından yararlandığı ve iyi mi davranılmış olduğu ile alakalı daha iyi bir düşünce verir.

*Not! Bu kontrol şu anda tamamlanmadı ve hala üstünde çalışıyor, tamamlandıktan sonrasında güncellenecek *

Vulkan VS DX12

Her grafik API'sinin uygulanabilirliğini kontrol etmek için muhtelif grafik kartlarında birkaç kontrol yaptık ve bulgularımızı temel alarak Vulkan'ı her satıcı için devamlı olarak daha iyi API olarak bulduk. Bütün API'lerle aynı testi yaptık, yalnızca API değişiyor ve çözünürlük 1080p olarak ayarlandı.

Grafik Kartı Neticeleri

1080p

Ultrawide 1080p

1440p

Ultrawide 1440p

UHD 4K

Netice

Peki PC'deki Red Dead Redemption 2'yi iyi mi özetlersiniz, sanırım hakikaten yapabileceğiniz tek yol 'Istek' dir. Ayarları birazcık dürttüğünüzde oyun mükemmel görünüyor, sadece dokular için elinizden geldiğince VRAM ayırmak ve olası olmasıyla birlikte yükseğe itmek isteyeceksiniz, bu sebeple bu en bariz gelişmelerden biri olacak. Bazıları performans eksikliği ve optimizasyon eksikliği çığlığı olarak adlandırırdı ve şimdilik, bunun tam olarak caydırıcı bir görsel antet olmaması ihtimali olabilir. Her sahnede o denli oldukca şey oluyor ki, burada elde ettikleri her şey için şapkayı geliştiricilere vermeniz gerekiyor ve soluk kesici yalnız birtakım görüntüler var. Radeon mimarisi, bilhassa yeni RDNA tabanlı Navi kartları şeklinde, oyunu oldukca iyi yönetim ediyor. NVIDIA Turing tabanlı kartlar, eski Pascal tabanlı kartlarına karşı bariz bir baskın gösteriyor ve muhtemelen Vulkan API'sinden evvelkinden daha çok performansa haiz olan yeni grafik hatlarından kaynaklanıyor. Bu oyunun zamanla iyi mi geliştiğini görmek ilgi çekici olacak, sadece GTAV piyasaya sürüldüğünde çok iyi bir halde koştu, sadece oradan daha iyi bir hal aldıysa, RDR2 için benzer bir öykü bekleyebiliriz. Bunun haricinde, eyerlenip bir sonrakine çıkacağım.



Taktim etmek


Haberin Kaynak Linki

Etiketler

Ramazan Şerif

Selamun Aleyküm Adım Ramazan Şerif Akbuz. Bilişime olan merakım ortaokul yıllarımda başladı.7.Sınıfta Türkiye Eğitim Gönülleri Vakfı aracılığı ile girdiğim Legorobot yarışmasında Türkiye de ilk 20 ye girdik.Bilişime olan heyecanım lise yıllarımda da devam etti.Liseyi Veritabanı Programcılığı bölümünde okudum.Matematiğim zayıftı bende 2 yıllık Omü bilgisayar programcılığına geçiş yaptım.Okulu başarıyla bitirdim.2 Yıldır bir yandan Freelance olarak çalışıyor , bir yandanda iş arıyorum.Bakdım olacağı yok birazda kendimi geliştirme kararı aldım.DGS ile Fırat Üniversitesi Yazılım Mühendisliğine geldim.Maceranın devamında bir baltaya sap olabilmek dileğiyle "Zaman zam anıdır Gülüşüme sende gül üşüme"

İlgili Makaleler

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu
Kapalı