Gears 5 PC Performans Araştırdı #donanimhaber

 Gears 5 PC Performans Araştırdı
 #donanimhaber
Okunuyor Gears 5 PC Performans Araştırdı #donanimhaber

Koalisyon, Gears of War serisiyle geri döndü, sadece bu sefer “Harp” ı bıraktılar, bundan dolayı cenk bazı zamanlar değişiyor sanırım. Gears 5 için incelememiz hemen hemen tamamlanmadı, sadece irtibat kurduğumuzda aradığınız şey böyleyse kolayca bulabilmeniz için. Burada, Gears 5 PC performansına ve yazıhane kartlarımdaki kart yığınına bakacağız. Gears 5, PC üstündeki çoklu depoların yanı sıra, Xbox'ta piyasaya sürüldüğü haliyle gösterim açısından ilgi çekici bir parçadır; Xbox PC App ve Windows Mağazası'nın yanı sıra buğulamayı yapın.

Kontrol Metodolojisi

Testimiz için, Xbox Live Ultimate Aboneliğim ile beraber gelen Xbox PC uygulaması sürümünü kullanıyoruz. Bundan dolayı, DX12 Tam Monitör ile sınırlıdır, sadece performansı birazcık etkileyebilecek hususi tam monitör kullanma yeteneğine haiz değiliz, sadece hal böyle olunca performansın ne işe yaradığını değiştirebilme kabiliyetine haiz olmadan, ümit ederim bigün güncellenir. Oyun içi benchmark kullanarak Gears 5'i kontrol ettik, sadece frametime çıktısını yakalamak için FrameView kullandık ve ondan sonra AVG FPS,% 1 Düşük ve% 0,1 Düşük kare hızlarını çıkarmak için her zamanki şeklinde aynı aracımızı kullandık. OCAT, Presentmon ya da FrameView kullanmak isteyenler için, MsBetweenDisplayChangeActual = / = MsBetweenPresents'ın, DX12 programını münhasır olmayan bir halde çalıştırırken olduğu şeklinde, pacing şeklinde üçlü bir tamponlamada MsBetweenPresents'ı göndererek, çoğu zaman pacing şeklinde aynı performansı göstermesine niçin olacağını ihmal etmeyin yalnızca DX12 ve Windows monitörü idare etme biçimi sebebiyle birden fazla kart var, tek fakat değişken bir yenileme hızı paneli kullanıyorsanız, değişken yenileme hızı penceresinde kaldığınız sürece büyük ihtimalle MsBetweenDisplayChangeActual = MsBetweenPresents görmüş olacaksınız. Oyun içi benchmark tipik oyunlardan birazcık daha çok vergilendirilir ve oyunda göreceğiniz en düşük performansın bir kısmını temsil eder, oyunda devamlı değil, bu şekilde bir performans görmüş olacaksınız.

İlgili Eşzamansız Hesaplama ve Okuyuculu Buyruk Arabelleği Kullanarak AMD İçin Optimize Edilmiş Gears 5

Bunun haricinde Ultra Preset'i kullandık, sadece Animasyon Kalitesi “Otomatik” olarak ayarlandığı için bir değişim yaptık fakat “En İyi” olarak değiştirdik ve bu testleri çalıştırırken, şayet mümkünse değişken ayarların müessir bulunmasına izin vermem. . Aşağıdaki monitör görüntüleri, Gears 5 testinde kullandığımız ayarların tamamının ders çözünürlüğü haricinde bulunduğunu gösteriyor.

Tecrübe etme sistemi

Bileşenler Z370
İşlemci Intel Core i9-9900k @ 5GHz
Hafıza 16GB G. Yetenek Trident Z DDR4 3200
Anakart EVGA Z370 Derslik K
Depolama Kingston KC2000 1 TB NVMe SSD
PSU Soğutucu Master V1200 Platinum
Windows Sürümü Son olarak emniyet yamaları ile 1903

Kontrol Edilen Grafik Kartları

GPU Mimari Çekirdek sayısı Saat hızı Bellek kapasitesi Hafıza hızı
NVIDIA RTX 2080ti FE Turing 4352 1350/1635 11GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2080 SÜPER FE Turing 3072 1650/1815 8GB GDDR6 15.5Gbps
NVIDIA RTX 2070 SÜPER FE Turing 2560 1605/1770 8GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2060 SÜPER Turing 2176 1470/1650 8GB GDDR6 14Gbps
NVIDIA RTX 2060 FE Turing 1904 1365/168 6GB GDDR6 14Gbps
ZOTAC Oyun GTX 1660 Turing 1408 1530/1785 6GB GDDR5 8Gbps
NVIDIA GTX 1080 FE paskal 2560 1607/1733 8GB GDDR5X 10Gbps
NVIDIA GTX 1070 FE paskal 1920 1506/1683 8GB GDDR5 8Gbps
NVIDIA GTX 1060 FE 6GB paskal 1280 1506/1708 6GB GDDR5 8Gbps
AMD Radeon RX 5700XT Navi 2560 1605/1755/1905 8GB GDDR6 14Gbps
AMD Radeon RX 5700 Navi 2304 1465/1625/1725 8GB GDDR6 14Gbps
AMD RX Vega 64 Vega 10 4096 1247/1546 8GB HBM2 945Mbps
AMD RX Vega 56 Vega 10 3584 1156/1471 8GB HBM2 800Mbs
MSI RX 580 Zırh 8GB Polaris 20 2304 1366 8GB GDDR5 8Gbps
Safir Nitro + RX 570 4GB Polaris 20 2048 1340 4GB GDDR5 7Gbps

Kullanılan Sürücüler

Sürücüler
Radeon Ayarları 19.9.1
GeForce 436,30

4K'da Evvel Ayarlanmış Ölçeklendirme

4K'da ön ayarları kontrol etmek, oyuna oldukca derinlemesine dalmadan ilkin bizlere birkaç süratli standardize sağlar. ilk başlarda, oyunun muhtelif ayarlara iyi mi baktığını ve performansın bu ayarlarla iyi mi ölçeklendiğini gösterir. Gears 5, son zamanlarda kontrol ettiğim oyunların çoğundan daha düşük olan “Low” ayarından daha iyi performans çıkarma işinde daha iyidir, sadece imaj kalitesi açıkça düşüktür. Sadece, kendiniz eski donanımda bulursanız Ultra ayarının kare hızının iki katından fazla bulunduğunu görmek, en azından size bir talih verebilmenizi sağlar, sadece bu aşamada bir Xbox'ta çalıştırmakta daha iyi olmuş olursunuz; bu dokular çirkin! “Orta ayarın imaj kalitesinde bariz bir iyileşme var, sadece performans için çok büyük bir hit olduğu taktirde, iyileştirme için almaya hevesli olacağım. “Yüksek” seviyesine geçmenin, oyun canlandırırken çok önemli bir tesiri olduğu görülmüyor, sadece geriye bakarken aslen oyunun alt ayarlarında noksan olan varlıklar bulunduğunu görüyorsunuz, sokaktaki boşaltma ızgaralarını not edin. Mesela. “Ultra” ya geçmek, oyunun aydınlatmasında ve dünyaya iyi mi reaksiyon verdiğinin en bariz halidir, dürüst olmak gerekirse, oyunun hareket halindeyken “Yüksek” ve “Ultra” arasındaki farkı görmeyi nerede ise olanaksız buluyorum.

Düşük Ön Ayar

Orta Ön Ayar

Yüksek Ön Ayar

Ultra Hazır Ayar

Intel Core Ölçeklendirme Performansı

Bu kontrol, oyunun kaç adet çekirdek ve iplik kullanabileceğini ve kullanacağını söylemeyecek olsa da, mevcut çekirdek ve iş parçacıklarında ilerlerken oyunun iyi mi bir performans gösterdiğini gösterir. Bunlar, CPU’yu RTX 2080 Ti Founders Edition ile eşleştirirken, sonuçların geri kalanını kontrol ettiğimiz 1080p ayarlarında kontrol edildi. Bu çizelgede yeni bir dördüncü çubuk görmüş olacaksınız ve bu GPU’nun, performansının ne kadarının GPU’ya bağlı bulunduğunu belirten% Bound% 'tepsi görmüş olacaksınız, böylece gerçekte düşüşü görebiliyorsunuz, bu oyun içi karşılaştırma sonucunun bir parçasıydı. ve oyunlardan alınabildiği vakit bunu dahil edeceğim, zira olayların gerçekte nerede tıkandığını görmek iyi ve süratli bir görsel.

Gears 5'te, masaya daha çok getirmenin kesinlikle daha çok çerçeve anlamına gelmediğini görüyoruz. 4 çekirdeğe ve 8 iş parçacığına çarptığınızda, iyileştirme en mütevazidir ve oyunun performansı için GPU'ya oldukca fazla dayandığını gösterir. Minimum 4 çekirdekli 8 dişli parça ülkü olsa da, bunun en yüksek uçlu oyun grafik kartıyla 1080p'de bulunduğunu unutmamalıyız, bu yüzden temel bir dört çekirdekli bile orta aşama kartı olan her insana ziyafet çekecek. En merak uyandıran oyun, bu oyunun bir Dual-Core'da bile süreceği gerçeğidir, bu da beni en azından hala tutulanlar bu oyundan kilitlenmemiş olan bir miktar iç çekiyor.

Grafik Kartı Neticeleri

1080p

Ultrawide 1080p

1440p

Ultrawide 1440p

UHD 4K

Netice

Sonuca varmadan ilkin, oyun içi kıyaslamanın düzgüsel oyunlardan birazcık daha çok vergi bulunduğunu ve oyunda göreceğiniz en düşük performansın bir kısmını temsil edeceğini yinelemek isterim. Oyunda yalnız devamlı değil. Hem de, Gears 5, grafik kartlarının birikmesi ve bu oyunu iyi mi kullandıkları hikayesinde işleri birazcık sarstı. Radeon'daki takım, Navi tabanlı 5700 Serisine, Vega kartlarından millerce uzakta olduğu şeklinde yaklaşık karelerdeyken birtakım dikkatleri üstüne çekti, maalesef, önceki nesiller yansılamak ediyor,% 1 ve% 1 performansta. Radeon, RX 580 ve RX 570 modellerinde iyi bir performans sergileyen düşük düzen aralığında birtakım kuvvetli rakamlar gösteriyor. GeForce performansı, Pascal'ın beklediğimden daha çok masaya getirmiş olduğu ilgi çekici bir performans sergiliyor. tipik olarak daha yumuşak bir edinim ile sonuçlanan kare hızları. Genel hatlarıyla, hepimiz bu oyunda performans sergiliyor ve oyun daha yüksek tafsilat ayarlarında mükemmel görünüyor ve monitör kartınızın çerçeve tamponunu duvarlarının dışına itmediğiniz sürece, kendinizi iyi bir yerde bulabileceksiniz. Gears 5. Böylece hepimiz, Lancers'ınızı yükseltin ve Roadie Run'a hazırlanın!



Gönder


Haberin Kaynak Linki

Yapılan Yorumlar

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.