Donanım

Ryzen 5 3400G ile 1280×1024 Çözünürlükte Çağıl Oyun #donanimhaber

2005'te hatırlıyorum, yurttaki odamdan en yakın Circuit City'ye iki buçuk saat sürdüm ve sonucunda 1900'lü Samsung 1280×1024 75hz LCD panelini aldım ve sonucunda IBM 1024×768 panelinden kurtarılmakta olan ölümden kurtuldum. Radeon 9550’mden GeForce 6800GT’ye yükseltmek için altın madeni üstünde çalışan bir yaz harcamamdan (ultra değil, kırılmış bir üniversite öğrencisiydim) ve hakikaten heyecanlandım, zira son zamanlarda bir arkadaşımın eski bir 1280×1024 bulduğunu söyledim Açık oturum, üzerini fırlatmak üzereydi ve kısa sürede Integer Scaling'i içeren GeForce güncellemesi yardımıyla kendimi eski oyunlar canlandırırken bulduğumdan beri bir nostalji dalgası üzerime fırladı. Fakat Integer Scaling ile bile, bu eski oyunları oynamayla alakalı bir şey var. varsayılan çözünürlükte, HPVp17 panelinde DOOM 3, Far Cry, America McGee's Alice ve Need For Speed ​​Underground 2 oynayarak günlerini harcadıktan sonrasında, bu sistemi iyi mi bir tek eskileri oynayabileceğimi merak ediyordum. Bu çözünürlükte çağdaş oyunlar teslim.

Samsung 19 "LCD'li üniversiteden masam

Demek tam da bunu bulmak için yola çıktım. Grafikleri sürmek için Vega 11'den başka bir şey ile donanmış olan bu çözünürlükte daha çağdaş oyunların iyi mi yürüdüğünü ve hala geride kalan 5: 4 oranını desteklediklerini görmek istedim. 2000'li yılların ortalarından başlayarak 1024×768'lik ortak çözünürlük, bugünkü 1080p'ye fazlaca benziyordu ve 1600×1200, mahsulün yüksek çözünürlüğünde olan kremiydi, sadece 1280×1024'ü, yüksek yoğunluklu 17 inçlik açık oturum için tatlı nokta olarak görecektiniz. Benim şeklinde kör insanlardan daha büyük olan 19 inçlik versiyondan fazlaca daha net sahneler ortaya menfaat. Sadece görünüşte düşük olan çözünürlüğün sizi engellemesine izin vermeyin, hala dikey piksellerde 1080p'ye yaklaşıyorsunuz, sadece yatay piksellerde ise 720p ile eşitsiniz.

İlgili AMD Ryzen 5 3400G "149 $" ve Ryzen 3 3200G "99 $" Picasso APU'ları Onaylandı – Zen + CPU ve Vega GPU Çekirdekleri, Otomatik Hızaşırtma ve Yüksek Kaliteli Metal TIM

İyi?

Çağıl oyunları klasik bir çözünürlükte oynamanın her yerde olması bekleniyordu, sadece oyunların ne kadar iyi desteklediğini değil, hemen sonra ne kadar iyi çalıştıklarını da fazlaca şaşırdım. En büyük kaygı, oyunların çalışabilmesi bile olsa, DX12'yi API olarak The Division 2 ve viola ile iten daha çağdaş oyunlardan biriyle başlamıştım! 5: 4'te asla mesele yaşamadan çalıştı ve birkaç saat süresince herhangi bir mesele yaşamadan oynadım, açıkçası, birtakım çevresel görüşlerden vazgeçtim fakat bu formatta olması planlanıyor.

Sadece, bu bütün oyunların güneş ışığı ve gül bulunduğunu söylemek değildir. Assassin Creed: Odyssey ve Resident Evil 2 oyunu letterbox formatına zorladı; oyunda 1280x720p hızında çalışıyordu, bu da bir serseriydi, zira üst ve alt bölümde siyah çubuklarla oynamaya zorlanacaksınız.

Sistem ve Sonuçlar

Bu, muayyen bir oyunun derinlemesine bir dalış analizi olmadığından ve Ryzen 5 3400G'nin incelemesiyle karıştırılmaması gerektiğinden, bu video formatıyla aslına bakarsan tamamlanmış olduğu için, Düşük Ön Ayar kullanılarak kontrol edilen oyunların her birini inceliyoruz. Her oyun için, bazıları bir Düşük ihtiva eder ve o zaman 1280×1024'te hala Düşük kullanıyoruz.

Ryzen 5 Sistemi

Bileşenlerb450
İşlemciRyzen 5 3400G
GPUVega 11
Bellek16GB G.Skill Flare X DDR4 3200 (14GB kullanılabilir 2GB iGPU'ya kadar)
AnakartMSI B450 Tomahawk
DepolamaÇok büyük P1 1 TB NVMe SSD
PSUEVGA 750BQ
Windows SürümüSon olarak emniyet yamaları ile 1903

Netice

4K çalıştıran üst seviye parçalar ve yırtıcı efektler mutlaka keyifli, sadece hepimiz bu ölçüde değil veya orada bulunmayı göze alamaz. İnşallah kimsenin bir kılavuz için bu hata yapmaz, sadece inanırım ki bu şeyin iyi mi gidebileceğini merak ediyorlar ve ümit ederim bu onlara destek sağlar. Birincisi, çağdaş bir APU kadar bayağı bir şeyden ne sıkabileceğimizi görmekten ve bu tarz şeyleri PC Gaming dünyasının kıymetli bir parçası olarak görmekten zevk alıyorum. Buradaki sonuçların çoğundan fazlaca memnun kaldım ve oyunların bazıları tafsilat ayarlarını arttırmak için kafa boşluğuna haiz olduklarını ve hala iyi bir deneyime haiz olduklarını gösteriyor, sadece Far Cry New Dawn şeklinde bazıları buraya gelmiyor. AC Odyssey ve Tomb Raider Shadow şeklinde FCND oyunları hakkında yorumların aksine, kare hızlarında ve çözünürlüklerinde seğirme olmadıklarından ve birazcık daha yavaş olduklarından kendilerini çok zevkli buluyorlar. Sonucunda, klasik oyun sistemimde çağdaş oyunlar oynamak çok keyifli bir deneydi ve başkalarının da bu konsepti keyifli bulmasını bekliyorum. İzleyicilerden bu tip parçalar için entresan ve tipik olmayan kullanımlarını paylaşmalarını isterim.



Taktim etmek


Haberin Kaynak Linki

Etiketler

Ramazan Şerif

Selamun Aleyküm Adım Ramazan Şerif Akbuz. Bilişime olan merakım ortaokul yıllarımda başladı.7.Sınıfta Türkiye Eğitim Gönülleri Vakfı aracılığı ile girdiğim Legorobot yarışmasında Türkiye de ilk 20 ye girdik.Bilişime olan heyecanım lise yıllarımda da devam etti.Liseyi Veritabanı Programcılığı bölümünde okudum.Matematiğim zayıftı bende 2 yıllık Omü bilgisayar programcılığına geçiş yaptım.Okulu başarıyla bitirdim.2 Yıldır bir yandan Freelance olarak çalışıyor , bir yandanda iş arıyorum.Bakdım olacağı yok birazda kendimi geliştirme kararı aldım.DGS ile Fırat Üniversitesi Yazılım Mühendisliğine geldim.Maceranın devamında bir baltaya sap olabilmek dileğiyle "Zaman zam anıdır Gülüşüme sende gül üşüme"

İlgili Makaleler

Bir Cevap Yazın

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Başa dön tuşu
Kapalı